4 Comments

  1. Natasja

    En als je de bitterbal laat ontdooien en hem dan in de flap doet ipv van gefrituurd of bevroren????

    • Hoi Natasja, dat zou een hele goede test kunnen zijn ja…
      Als jij het hebt geprobeerd dan hoor ik graag van je of het is gelukt!
      Fijne avond,
      Pascal

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.