4 Comments

  1. Jolanda

    Pindarotsjes heb ik al gemaakt. Witlof ideetjes gebruikt en ook de versie naturel. De tortilla taart heeft de jeugd ineen geflanst en deze ga ik ook maken. Dit lijkt me heel lekker ook op een pizza bodem! Leuke blog hoor!

    • Dankjewel voor je reactie Jolanda; ik vind het leuk te lezen dat mensen geïnspireerd worden… dat is mijn hoofddoel!
      Veel kookplezier!

  2. Marja

    Die ga ik ook heel zeker maken, dank je Pascal weet zeker dat ze de heren dit ook thuis heel lekker gaan vinden!!

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.