2 Comments

  1. Natasja

    Hoi.
    Die Frangeliko heb je die ook zelf gemaakt?
    Groetjes Natasja
    En bedankt voor alle inspiratie

    • Hoi Natasja,

      Nee: die heb ik niet zelf gemaakt (ik was met Anima Nera bezig), maar dat is zeker een leuk idee!
      Gruesse,
      Pascal

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.